Зависимост от компютърни игри
В извадката на статистиката за определяне на зависимост от компютърни игри, 18,08% от времето на престоя пред компютъра се пада на мъжете, докато този процент при жените е едва 3,10%.
Това е описано като закономерно социално явление (Sherry, J. L., 2012), но в настоящото, както и в повечето международни проучвания, компютърната игра е дефинирана като целенасочено инсталиран софтуер, разработен и продаван единствено като компютърна игра.
Момчетата в изследването дават своите предпочитания на ролевите игри, в т.ч. шутъри (екшън от първо лице) и стратегии.
Сред неролевите игри единствено значим е делът на спортните игри, но тъй като при тях има заглавия с ролеви елементи, а изследването не проучва предпочитани игри, а предпочитани жанрове като цяло, може да се предположи, че много от играещите спортни симулации са привлечени именно от това им качество.
